Logo

איך לבצע הדברת ג'וקים

תוכן עניינים

אין אדם אחד שאוהב להתקל במקקים ג'וקים אצלו בבית. ג'וקים הם חרק אשר מעורר אצלנו תחשות גועל ואינו רצוי בבית, אך מה עושים כאשר אנו נתקלים בהם באופן קבוע?

כאשר מתחיל להתחמם והלחות באוויר אנו נתקלים בג'וקים יותר מאשר בימי החורף. לאנשים שמאוד לא אוהבים להיתקל בג'וקים בבית שלהם מומלץ לעשות הדברת ג'וקים למניעה לפני שמתחילה התקופה בה הם מתרוצצים בכל מקום.

איך לבצע הדברת ג'וקים?

אנו מוצאים את הג'וקים בבית בגלל שהם מחפשים שאריות מזון לאכול ומחסה מהחום או מהקור. החשש מתחיל כאשר ראינו ג'וק אחד, בגלל קצב ההתרבות המהיר שלהם מהרגע שראינו ג'ו אחד אנו צפויים להיתקל ברבים נוספים במידה ולא נטפל במכה במהירות.

ניתן להדביר ג'וקים באופן עצמאי בעזרת חומרים אשר קונים בכל סופר. ריסוס בחומרים אלה הוא ממוקד לאיזור בו ראינו את הג'וק ולא נרסס איתם את כל הבית.

כאשר החלטנו להזמין מדביר על מנת לבצע הדברת מקקים מקצועית אנו צריכים לבדוק שהמדביר אכן מחזיק ברישיון להדברה. תוכלו לשאול את המדביר באיזה חומר הוא משתמש על מנת לבצע הדברת ג'וקים בבית. כדאי לשאול על החומר הפעיל ופחות על השם המסחרי, ודאו כי המדביר אינו משתמש בזרחן אורגני שכבר אינו חוקי לשימוש.

במידה ומדובר בדירת קרקע ודאו עם המדביר שהוא מבצע הדברת ג'וקים גם באיזור של הביוב על מנת שהג'וקים לא יצאו משם.

הדברת גוקים מקצועית

מתי להדביר ג'וקים?

הזמן הטוב ביותר להזמין מדביר נגד ג'וקים הוא בתחילת הקיץ, בשלב זה הג'וקים מתחילים לצאת מהחורים שלהם ולחפש מזון בתוך הבית. תעשו חכם ותזמינו מדביר מקצועי עוד לפני שהג'וקים מגיעים.

סוגי הדברת ג'וקים

ישנם מספר סוגים שונים של הדברת ג'וקים, השיטה המוכרת ביותר הינה בעזרת ריסוס, בהדברה זו צריך לפנות את השיש, להוציא בעלי חיים ולצאת מהבית למספר שעות.

ישנה אפשרות של הדברה בג'ל, הדברת ג'וקים בעזרת ג'ל יעילה, ללא ריח, אין צורך לצאת מהבית או לסדר במיוחד להדברה כמו בהדברת מקקים בריסוס. החסרון היחיד של ג'ל הוא שמשך הזמן שלוקח לג'ל להשפיע על הג'וקים הוא ארוך בהשוואה לריסוס. הדברה.

שיטה נוספת אך פחות מקובלת היא הדברת מקקים בעזרת מדבקה, על המדבקה שמים חומר שאל הריח שלו נמשכים הג'וקים ונדבקים למדבקה ברגע שהם עולים עליה. שיטה זו לא מקובלת להדברת ג'וקים מקצועית.

בחירת מדביר ג'וקים מקצועי

הדברה החשוב ביותר כאשר מזמינים הדברת ג'וקים הוא לבדוק את רישיון המדביר. בחירת מדביר מקצועי היא לא דבר של מה בכך ואתם לא רוצים שמדביר לא מקצועי ירסס בביתכם, לא רק שהדבר יכול להביא לפגיעה בסביבה ובאנשים והבעלי חיים בבית אלא יכול מאוד להיות שהתוצאה שתקבלו לא תהיה מספקת.

מחפשים מדביר?