Logo

מה חשוב לדעת לפני שעושים הדברה בבית?

תוכן עניינים

מה צריך לדעת לפני ביצוע הדברה בבית?

אז מה צריך לדעת לפני ביצוע הדברה בבית שלך? ישנם הרבה דברים שחשוב לדעת לפני שאתה מבצע הדברה בבית ומומלץ מאוד להתייעץ עם מדביר מקצועי לפני ולשאול את כל השאלות. שני הדברים הכי חשובים במידה והחלטתם לעשות הדברה בצורה עצמאית הם:

חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים לפני ביצוע הדברה בבית. עליך להיות מודע לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בשימוש בכימיקלים וחומרי הדברה מסוימים בשטח סגור, ולנקוט בצעדים מסויימים כדי להפחית את הסיכונים האלה.

 כמו כן, חשוב לדעת מאילו מזיקים אתה מנסה להיפטר, ומהי הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם. אם אתה לא בטוח לגבי משהו, תמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע.

כשזה מגיע להדברה בבית, ידע הוא כוח. על ידי הקדשת זמן כדי ללמוד על הסיכונים הפוטנציאליים וכיצד אפשר לצמצם אותם, אתה יכול לשמור על הבית שלך בטוח מפני מזיקים ועדיין להיפטר מהם ביעילות.

הדברה בבית עם צמחים

האם הדברה בבית מזיקה לחיות מחמד?

הרבה אנשים מודאגים לגבי חיות המחמד שלהם לפני שהם מזמינים הדברה מקצועית ושאולים האם ההדברה בבית יכולה להזיק לחיות המחמד. כאשר אתם בוחרים מדביר מקצועי מומלץ לבקש לראות תעודת מדביר, ולספר לו שיש לכם בעלי חיים.

חומרי הדברה יכולים להיות רעילים לבעלי חיים ומומלץ להוציא את בעלי החיים מהבית למספר שעות, במקרים שמשתמשים בחומרים קשים אפילו מומלץ להוציא את בעלי החיים ליותר ממספר שעות.

לפני כל הדברה שאלו את המדביר שאתם בוחרים האם אם צריך להוציא את בעלי החיים ולכמה זמן. ישנם מקרים שבהם תוכלו להשאיר את בעל החיים בחדר סגור שאותו לא תרססו, או אפילו בגינה.

בטיחות מעל הכל

האם הדברה מזיקה לצמחים?

אולי שמתם לב שכמה משיטות ההדברה הביתיות יכולות להזיק לצמחים שלכם. ישנם כימיקלים בתרסיסי חרקים אשר עלולים לגרום לכוויות או שינוי צבע עלים. אם אתה מודאג מההשפעה של הדברה ביתית על הצמחים שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למזער את הסיכון.

הצעד הראשון הוא לזהות את המזיקים שגורמים לבעיה. ברגע שאתה יודע עם מה אתה מתמודד, תוכל לחקור את הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה. קיימות מגוון שיטות הדברה ביתיות ומקצועיות לכל מזיק, לכן חשוב לבחור אחת שתהיה יעילה כנגד סוג המזיק הספציפי שעימו אתם מתמודדים.

במידת האפשר, נסו להימנע משימוש בחומרי הדברה על בסיס כימיקלים. אלה עלולים להזיק הן לצמחים והן לסביבה. במקום זאת, בחר בשיטות מכניות כמו מלכודות או מחסומים. כמובן שישנם מזיקים ששיטות אלה לא יעבדו עליהם ואם אתה חייב להשתמש בחומרי הדברה על בסיס כימיקלים מומלץ להזמין מדביר מקצועי אשר ידע להשתמש במינונים הנכונים של החומר על מנת לא לפגוע בצמחים בבית.

מדביר בבית

חמשת המזיקים הנפוצים ביותר בבתים וכיצד להיפטר מהם?

אז מה הם חמשת המזיקים הנפוצים ביותר בבתים? וכיצד אפשר להיפטר מהם? מזיקים אלו יכולים לכלול נמלים, עכבישים, תיקנים, מכרסמים (עכברים וחולדות) ופשפשי מיטה. אם תדע איך נראים המזיקים האלה ומה הם צריכים כדי לשרוד, אתה יכול לנקוט בצעדים כדי להיפטר מהם ולמנוע מהם לחזור.

במידה ונתקלת במזיקים ואינך רוצה לנסות ולפתור את הבעיה לבד, מומלץ להזמין מדביר מקצועי אשר יפתור את הבעיה אחת ולתמיד. מדביר מקצועי ידע להתאים את הטיפול הנכון לסוג המזיק ולכמות המזיקים הקיימת בבית.

ישנם אינספור סוגים של מזיקים שעלולים לפלוש לביתכם, אך יש חמישה נפוצים במיוחד. ביניהם נמלים, עכבישים, מקקים, מכרסמים (עכברים וחולדות) ופשפשי מיטה.. לכל אחד מהמזיקים הללו יש מראה ייחודי משלו ומערך התנהגויות יחודי משלו, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף, היכולת לגרום למטרד רציני בבתים של אנשים.

1.) נמלים: נמלים הם חרקים קטנים המטיילים בדרך כלל בקבוצות גדולות. הן נמשכות למזון וללחות, ולכן מטבחים וחדרי רחצה הם לרוב מקומות הבילוי המועדפים עליהם. כדי להיפטר מנמלים, אתה צריך למצוא ולחסל את הקינים שלהן. זה יכול להיות מסובך, מכיוון שהן יכולות לבנות אותם בכל מיני מקומות נסתרים, ביניהם קירות הבית שלך או מתחת לרצפה בבית שלך. ברגע שאתה מוצא את הקן, אתה יכול להרוס אותו עם חומר הדברה, חשוב לוודא שעשית עבודה יסודית, במידה ולא הנמלים יחזרו במהרה אולי אפילו מאותו המקום.

2.)עכבישים: עכבישים הם עוד מזיק נפוץ בבתים. הם מסתובבים וגרים על קורים שהם טווים כדי לתפוס את הטרף שלהם, כדי להיפטר מעכבישים, אתה צריך לשאוב את כל הקורים שאתה רואה וגם להסיר את כל שקי הביצים שהם הטילו. אתה יכול גם להשתמש בחומרי הדברה כדי להרוג אותם, אבל היזהר לא לרסס שום דבר שעלול להזיק לאנשים או לחיות המחמד שלך, שים לב שעכבישים בדרך כלל נמצאים על התקרה שלך ובמידה ואתה מרסס אותה החומר יכול ליפול בחלקו לרצפה.

3.)ג'וקים: ג'וקים הם חרקים ליליים שאוהבים להסתתר במקומות חשוכים ולחים. הם נמצאים לעתים קרובות במטבחים ובחדרי אמבטיה, וקשה להיפטר מהם לאחר שהם הגיעו לביתך. הדרך הטובה ביותר להעלים ג'וקים היא להשתמש בשילוב של פיתיונות וחומרי הדברה. אתה יכול גם לנסות לאטום את הסדקים והחריצים שבהם הם עשויים להתחבא.

4.) עכברים וחולדות: הם שניים מהמזיקים הנפוצים ביותר בבתים. הם נמשכים לאוכל ולחום, ולכן הם מגיעים לעתים קרובות למטבחים ולמזווה שלך. כדי להרחיק עכברים וחולדות, עליך להציב מלכודות או להשתמש בפיתיונות רעלים. הקפד לשמור על המלכודות שלך נקיות, אחרת המכרסמים פשוט ימנעו מהם. היזהר מאוד בעת שימוש בפיתיונות רעלים, מכיוון שהם עלולים להזיק לאנשים וחיות מחמד אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה. במידה והמדביר או אתה החלטתם להשתמש ברעל מכרסמים מומלץ לשים אותו במקום שאף אחד לא יגיע אליו.

5.) פשפשי מיטה: פשפשי מיטה הם מזיק שמאוד קשה להיפטר ממנו. פשפשי מיטה הם טרמפיסטים הם יכולים להגיע אליכם הביתה אחרי שהייה בבית מלון, עם רהיטים יד שניה או בגדים. הם יכולים להגיע גם על בעלי החיים שלכם. ברגע שהם בביתכם הם מתרבים במהירות וקשה מאוד להדביר אותם. לפשפשי מיטה אין פתרון הדברה ביתי אשר יפתור את הבעיה, במידה ויש לכם פשפשי מיטה מומלץ להזמין מדביר מקצועי לפשפשי מיטה אשר יפתור לכם את הבעיה שהיא קטנה.

מזיקים יכולים להוות מטרד רציני בבית שלך, אבל על ידי נקיטת כמה אמצעי זהירות פשוטים, בדרך כלל תוכלו למנוע מהם להשתלט על הבית שלך. אם בכל זאת יש לך זיהום, אל תהסס להזמין מדביר מקצועי. יש לו את הניסיון והכלים להיפטר אפילו מהמזיקים העקשניים ביותר.

מחפשים מדביר?