Logo

מזיקים לאחר סופת רעמים

תוכן עניינים

סופת רעמים יכולה להביא להקלה נחוצה מהחום, אבל היא גם יכולה להביא אורחים לא רצויים בצורה של מזיקים. מזיקים נמשכים למים עומדים, כך שלאחר סערה עלולה להיות עלייה של חרקים ומזיקים אחרים סביב הבית שלך. להלן מספר בעיות מזיקים לאחר סופת רעמים שכדאי לשים לב אליהן לאחר סערה.

יתושים

אחד המזיקים הנפוצים – והמעצבנים – שאתה עלול להיתקל בהם לאחר סופת רעמים הוא היתושים. יתושים מטילים את ביציהם במים עומדים, כך שלאחר גשם כבד עשויה להיות עלייה במזיקים מוצצי דם אלו. בנוסף להיותו עקיצות מטרידות, יתושים יכולים גם להעביר מחלות כמו וירוס הנילוס המערבי, ולכן חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ועל משפחתך מפניהם.

הדרך הטובה ביותר להימנע מיתושים היא להסיר מים עומדים מסביב לנכס שלך. ניתן לעשות זאת על ידי ריקון עציצים, אמבטיות ציפורים ומרזבים. כדאי גם לוודא שלדלתות ולחלונות יש מסכים צמודים כדי להרחיק אותם. אם אתם מתכוונים להיות בחוץ בעונת היתושים, הקפידו ללבוש שרוולים ארוכים ומכנסיים, והשתמשו בחומר דוחה יתושים. זוהי רק אחת ממגון בעיות המזיקים לאחר סופת רעמים אבל אולי הקשה ביותר.

טרמיטים

עוד בעיית מזיקים לאחר סופת רעמים הוא טרמיטים. חרקים הורסי עץ אלה נמשכים ללחות, ולכן הם עלולים להסתער לאחר סופת גשם בחיפוש אחר עצים לחים לאכילה. בעוד שרוב מיני הטרמיטים אינם מזיקים לבני אדם, הם עלולים לגרום נזק רב למבנים ולמבנים אחרים העשויים מעץ.

אם אתם חושבים שאולי יש לכם טרמיטים, חשוב לפנות בהקדם האפשרי למדביר מקצועי. הם יוכלו לזהות כראוי את סוג הטרמיטים ולקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר. טיפול בטרמיטים בעצמך בדרך כלל אינו מומלץ, מכיוון שלעתים קרובות מוצרים ללא מרשם אינם יעילים נגד מזיקים אלו.

טרמיטים - מזיקים לאחר סופת רעמים

נמלים

נמלים נמשכות ללחות, ולכן הן נמשכות לעתים קרובות מהקנים שלהן לאחר שיורד גשם. אם אתה מוצא נמלים בבית שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לנסות לזהות מהיכן הן מגיעות. לאחר שאיתרתם את הקן שלהם, תוכלו להתחיל לנקוט בצעדים כדי להיפטר מהם.

 אתה יכול גם להשתמש בתרסיסי קוטלי חרקים או גרגירים שתוכננו במיוחד להרוג נמלים ומזיקים אחרים. אם הקן נמצא בתוך הבית שלכם, תצטרכו לקרוא למדביר שיסיר אותו באופן מקצועי.

ג'וקים

כמו נמלים, גם תיקנים נמשכים ללחות ועלולים לצאת בכוח לאחר סערה. ג'וקים עלולים להפיץ מחלות ולגרום לאלרגיות, לכן חשוב להיפטר מהם בהקדם האפשרי אם תמצאו אותם בביתכם. הדרך הטובה ביותר להיפטר מג'וקים היא בעזרת סיוע מקצועי של מדביר. הם יוכלו לזהות אזורים בעייתיים ולטפל בהם בהתאם כך שהג'וקים יסולקו סופית. מקקים יעדיפו את החום אבל לאחר גשם חזק שהמחילות מוצפות הם יצאו החוצה ויעברו לבתים שלכם.

הדברת מקקים לאחר סופת רעמים

קרציות ופרעושים

קרציות ופרעושים לא אוהבים יותר מסופת גשם טובה. הסיבה לכך היא שהמזיקים הללו מבלים את רוב זמנם בעשבים גבוהים ובאזורים מיוערים, אשר הופכים ספוגים במהלך סערות. כאשר קרציות ופרעושים חשים שבית הגידול שלהם רטוב, הם יתחילו לחפש אדמה יבשה יותר – AKA הבית שלך. כדי למנוע מהם להיכנס פנימה, קצץ את כל השיחים או העצים סביב הנכס שלך ושמור על דשא קצר. כדאי גם לבדוק את עצמכם ואת חיות המחמד שלכם לאיתור קרציות לאחר כל טיול בחוץ, במיוחד אם אתם גרים באזור עם הרבה יערות או עשבים גבוהים.

מכרסמים

כניסת מכרסמים לבית היא אחת מבעיות המזיקים לאחר סופת רעמים, אבל אולי הנפוצה ביותר. מכרסמים כמו חולדות ועכברים נראים לעתים קרובות ליד מי שיטפונות לאחר סערה בחיפוש אחר מזון ומקלט. מזיקים אלה יכולים לשאת מחלות כמו הנטאווירוס ולפטוספירוזיס, לכן חשוב לנקוט בצעדים כדי להרחיק אותם מהבית שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי איטום סדקים או חורים בבסיס שלך ושמירה על מזון מאוחסן במיכלים אטומים. אם אתם מזהים מכרסמים בשטח שלכם, אל תנסו לתפוס אותם בעצמכם – במקום זאת, התקשרו לשירותי הדברה שיוכלו לפתור לכם את בעיית המכרסמים בצורה מקצועית.

חולדה נכנסת לבית לאחר סופת רעמים

הדברה לאחר סופת רעמים

בעיות מזיקים לאחר סופת רעמים אינן נדירות. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות על מנת למנוע בעיות מזיקים לאחר סופת רעמים.

טיפים להדברת בעיות מזיקים לאחר סופת רעמים

להלן מספר טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי למנוע בעיות מזיקים לאחר סופת רעמים:

  • בדוק את הרכוש שלך עבור כל נזק שהסופה עשויה לגרום. זה חשוב במיוחד אם יש לך עצים על הנכס שלך. חפשו ענפים שבורים וגפיים שייתכן וירדו במהלך הסערה. אלה יכולים לספק דרך קלה למזיקים לגשת לביתך.
  • יבש מים עומדים מהנכס שלך. זה כולל מים שנאספו במרזבים, בריכות, מרחצאות ציפורים ועציצים. מים עומדים הם כר אידיאלי לגידול יתושים ומזיקים אחרים.
  • קצץ כל צמחייה שנוגעת בביתך. זה כולל עצים, שיחים וגפנים. על ידי כך, תסיר אתרי קינון פוטנציאליים למזיקים. אתה גם תקשה עליהם לקבל גישה לבית שלך.
  • אטום כל סדקים או רווחים בבסיס ובחלק החיצוני של הבית שלך. זה כולל דלתות וחלונות מונעי מזג אוויר. בכך תקשה על כניסת המזיקים לביתך.

מחפשים מדביר?